emeliaeveline

Innan jag nästan dör

Kategori: Allmänt

Tittar in i spegeln och allt jag känner är självförakt.
Kräng på mig ett par tights enda upp till pattarna, ett par riktitgt tighta så att det klämmer in lite, så håller jag in magen allt vad jag kan. Jag ska gå i högklackat och visa upp mina feta överarmar. Jag vill dö.
Min skolavslutnings historia minutrarna innan jag stormar iväg tillsammans med alla. Fy fan.

Ursäkta att jag bara gnäller och så men liksom, morgonvikten var samma som kvällsvikten. 66.3 Jag lever som ett svin. Men nu är det slut på det! Jag vill aldrig lida och skämas så här igen.
Puss!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Du har inget att skämmas över men jag förstår ditt lidande. Du är vacker som du är!

    2011-06-14 | 18:36:54
    Bloggadress: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: