emeliaeveline

Midsommar

Kategori: Allmänt

Jag är sådär fruktansvärt förbannat jävla kär. Och vet ni vad? Det är hemskt.
Jag har väl blivit lite fjortis under veckorna nu, vart ute och flängt, druckit nå lite och sådär. Och han. Han blir skitförbannad. Helt jävla tokig. Igår bråkade vi ca. 3 gånger på en en å'n halvtimme. Orkar jag? Nä.
Jag blir ju förannad för allt. Misstolkar och tar illa vid mig av minsta lilla. Blir förbannad och gömmer mig bakom ord som jag egentligen inte står för. Nu är vi dock ganska sams. Hade sådant där abstinensbesvär och låg i sängen frustrerad för att jag inte fick vara med honom.

Idag är det då midsommar som jag firar med min släkt. Den där äckliga. Jag gillar inte så många därifrån. Fy! Men det får väl gå.. Gla' midsommar på er iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: