emeliaeveline

Du vet inget, fattar inget

Kategori: Allmänt

Hoho, känns som om jag rökt ett helt paket cigg. Huvudet snurrar och magen ylar.
Den här gången tappar jag greppet om allt fortare än förut. Gissar på att jag gått ner ett kilo. Wiho. Ser iaf plattare ut om magen. Jag är så halv man bara kan bli. Vågen är trasig, jag är mer eller mindre livrädd för hur mycket jag väger, men det kan ju bara gå neråt.
Mindre än trettio dagar kvar så det är bara att hålla igång utav bara fan.
Gud i helvete va min fingrar skakar. Jag ska lägga mig i badkaret, sen kanske jag får känna på lite yrsel?! Så att jag slipper hänga över badkarskanten, eller ligga i fosterställning i vattnet och gråta tills tårarna sprutar. Hunger kryper, dags för V och sen hett jävla bad.
Tror kära M tycker att det är dags för återvändning till BUP snart. Jag hoppas att det är efter femtonde iaf så att jag hinner till mitt mål.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: