emeliaeveline

Hej igen och.. typ ursäkta

Kategori: Allmänt

Jag har varit off hela veckan. Mår okej. Varit ut lite under kvällarna. Träffat favorit och så. Det funkar.
"M" avskyr mig. "Ha ett hyfsat liv. Avskyr dig för evigt. Bye" Hm.. grejen är den, vad fan har jag gjort honom?! Fick panik och låg och skrek i sängen, men då fanns mitt hjärta där. Tur. Undrar jag om man vågar ge sig ut under marknadshelgen. Blir så där nojig över vad M kan göra om han är full osv.. Men det fixar sig nog. Min nya filosofi - det fixar sig nog. Det som håller mig över ytan.

PÅSKLOV NU! Ska sova med favorit i stugan, försöka iaf. Annars ska vi göra något annat. Måste umgås mycket med den människa som får mig må så bra. Du är bäst toka min. ♥

Hm.. jag fick en vardagsblogg istället för ångestblogg. Härligt. För ombyteskull liksom.
Jag ska bli duktigare på att uppdatera. Härligt att vissa iaf stannar kvar. Känns bra det. Att jag inte lyckats skrämma iväg er ännu. :)

Kommentarer

  • Nina säger:

    Du är fin du! Tror du verkligen att du kan skrämma bort mig;)

    Kram

    2011-04-17 | 11:05:03
    Bloggadress: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: