emeliaeveline

Inte fasta - spy var det, ja..

Kategori: Allmänt

Undra hur man ser ut när man står där, böjd över toaleten hulkandes. Alldeles förtvivlad.
Makaroner och tre makor. Spytt, men såklart blev det inte mycket, jag vet att man INTE ska äta bröd. För det kommer inte upp. Svårt som fan att få upp, så nu sitter jag här, huvudet dunkar och jag känner mig värdelöst. Måste fortsätta kämpa. Har ont i magen, huvudet och i hela mig. Såklart. Mår dåligt och vill att mamma ska komma hem. Vill vara liten, ligga i mammas famn och känna närhet. Inga ord behövs. Bara närhet.
Jag är rejält less på mig själv och livet, skämms över att jag inte orkar annat än sitta hemma. Och må dåligt. Bara glo. Inte prata. Bara glo. Vara elak emellan åt. Äta. Bli äcklig. Spy. Döda mig. Någon?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: