emeliaeveline

Jag är åtminstone lagomt förnuftig

Kategori: Allmänt

Jag har klippt håret. Härligt. Jovars. Har varit iväg och handlat. Slutade med att jag fick ett utbrott. Mor min vägrar. Verkligen verkligen vägrar köpa tabletter till mig (eller annan form av laxermedel), dessutom vägrade hon gå iväg med mig till en toalett. Jag fick sitta där i bilen. Med min ångest. Svärandes och drunknandes i tårarna. I bilen, helt själv utan att kunna spy. Man kan ju för fan inte öppna dörren och bara kräkas. Så förnuftig är jag iaf.
Sen blev jag ett svin. Sen blev jag ett jävla svin. Och nu mår jag inte bra. Ibland är jag ett svin helt enkelt.
Men hörrni.. sov så gott för jag ska lägga mig ned och blunda på kudden. Riktigt risig sömn inatt, så gott som ingen alls. Blööh. Låg i telefon i stället. Smart? Nä. Inte bara dåligt för sömnen min.. Jag gör allt för att krångla till det så mycket som möjligt för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: