emeliaeveline

Mat kan inte längre kontrollera mig

Kategori: Thinspo

Jag har levt som ett svin i tre veckor. Jag har ätit godis. Jag har ätit vittbröd. Jag har ätit kolhydrater. Allt man inte får äta. Dessutom har jag gått upp sex kilo. Jag har spytt. Flera gånger om. Tre fingar ner i halsen. Tårar, ångest och panik. Stress. Skam. Äckel. Jag har tappat tron. Tappat greppet. Tappat kontrollen. Tappat styrkan. Tappat allt. Förlorat så gott som hela mitt liv. Jag har blivit fetare. Fetast.
Imorgon. Då jävlar. På riktigt nu. Jag ska börja med ABC (Ana Boot Camp). Igen. Jag får inse att fasta kommer inte på tal, för jag kan inte. Inte än.
Hur gick det idag? Jag kräktes. Mycket och länge. Jag grät. Jag fick ont i hjärtat. Panik och kunde inte andas. Jag var äcklig. Jag gick ut, kom hem och åt. Hur tänkte jag där? Igen aning. Men nu skiter jag i allt gammalt, från och med nu ska jag greja ABC!

Jag ska hoppa i ett bad, sedan väga mig och så planera vad jag ska äta imorgon.
500 kcal dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: