emeliaeveline

The never ending story of the.. Ångest!

Kategori: Allmänt

Tvångsvägt mig mer än tio gånger. Först med kläder - panik över att vikten gått upp trots att jag bara druckit (nu när jag äntligen börjat fasta, så funkar inte det heller..). Sedan naken mer än fem gånger. Av. På. Av. På. Bara tomhet. En massa smärta. Paniken, stressen som flödar genom kroppen. Adrenalinet som får mitt hjärta att pumpa så hårt, så fort.
Nu MÅSTE jag ut. Mår kasst. Piss. Pissdåligt. Ångestensåterkomst.

Kommer dö. Känner hur jag sakta där inom mig går sönder. Har ni kännt den där smärtan som bränner upp er inifrån? Bara tänder på allt. Allt som betyder något, visar upp hur värdelös världen är och du bara lägger dig ned. Du är besegrad. Ångesten vinner. Alltid. Världen är inte vacker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: