emeliaeveline

Så jävla

Kategori: Allmänt

Död. Aldrig varit så här fet. Inget har någonsin varit så här meningslöst.
Kan inte andas. Mår illa. Huvudet dunkar. Kan inte se. Känner inget.
Varenda muskel dommnar bort i kroppen. Ingen som helst känsel. Det gör så fruktansvärt ont i magen. Ett stort svart hål. Allt fett. Jag kan se och känna det.
Skjut mig. Gör det. Jag kunde inte bry mig mindre. Döda mig om det så ska vara.. Vet inte vart jag ska göra av ångesten. Känner mig värdelös. Så jävla fet. Skriker och gråter. Men det duger inte. Kniven nu? Nej. Vill inte det nej.
Död. Död. Död.
Tårarna sprutar. Död.

Update: fortfarande död. Död som fan. L hört av sig. Som om det inte vore dåligt redan innan. F mår tydligen dåligt han också, panikångest. Hej, älskade..tvilling? Blir det så här då? Lägger mig i kallt bad öka förbränningen och skrika högt till Håkans toner. Så kul. Inte.
S vill träffas i veckan. Saknar dig så vännen min. ♥ Du är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: