emeliaeveline

Ana? Mia? Anamiabulimia

Kategori: Allmänt

Fan. Helvete.
Jag är död nu. Kommer dö mer.
P skickar remiss till BUP, jag fick välja mellan ätstörningsenheten och BUP. Lätt val där..  Eller det blir mamma men det är sak samma för det händer.
Mår jag dåligt? Nja, va.. nej?
Jag kan fortfarande inte känna vid naveln, gör för ont. Alldeles för ont. Mitt kcal intag för idag, ja oj. Det vill jag inte äns veta: 1000 kanske?! 1000. Jag vill ha makten. Jag ville bestämma. Jag vill frossa, jag vill dricka saltvattnet, jag vill spy. Jag vill dö. Dränka mig i toan? Poetiskt! Oj så förbannat hjärtskärande poetiskt E.
L skickade mig världens sms om hur mycket hon älskar mig, saknar mig och oroar sig. Varför idag, varför skulle jag säga det?

Sliter av mig håret tror jag.
Känns som att jag är död.
Sovit åtta timmar och nu skulle jag kunna somna på en gång.
Så trött. Så jävla trött. Så jävla trött i själen. Orken är slut.
Förresten min pappa hörde när jag spydde på toaletten i helgen.
Min lilla pappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: