emeliaeveline

Lycka lycka lycka..?

Kategori: Allmänt

ETTHUNDRA KCAL! Jajemänsan. Havregrynsgröt + kanel & sötningsmedel + kaffe = 110 kcal. Inte illa va hörrni?
Förbrännt det mesta. Härlig känsla hihi.
Tröjan jag fick hem igår kunde jag inte ha, kanon i storleken förutom.. TUTTARNA. Vafan? Tycker de har blivit mindre, kanske har jag fel. S testade den idag hon med och den var lika konstig för henne. Mamma sa att hon är större än mig också; ÄR DU KNÄPP ELLER? Mamma kontrar med; "Men Emelie det är hon, du har ju förfan gått ner en massa i vikt, ge dig nu, det är inte kul" så jag gav mig. Kan detta vara sant. Ger ABC resultat?! Åhåhå lycka för mig ;-D Jag kan ju inte veta, eftersom att jag sparkade sönder vågen - bra där!! Tycker att jag är fetare än fetast nu, känns som inget passar. Byxorna trillar av men det är ju för att magen är så stor att den trycker ner dem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: