emeliaeveline

Du skjöts i bitar, jag kanske gled emellan.

Kategori: Allmänt

idag har vi vart på ungdomsmotagningen och polisen.
haft prov, ångest och fryst halvt ihjäl. fittisdag. ursäkta att jag är omoget icke positiv, orkar dock inte idag.
ska bada nu, diska och fixa här hemma sen sola med L. Det får bli plugg ikväll istället. Engelska diagnos som kommer gå åt helvete. Det är åt helvete med allt nu.
Juste, hjärtat ska hämtas också. Bra att jag har mitt minne som absolut inte sviker mig.

har klarat fyra dagar nu. 400 kcal dag idag, blev soppa med en bit knäckebröd som sista mål. jäklar va soppa det blivit på senaste tiden. imorgon har jag 100 kcal har jag för mig, jag som ska spinna. toppen. ska väga mig nu, hoppas på minus! iaf gått ned ett kilo sedan jag började. härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: