emeliaeveline

En bra dag

Kategori: Allmänt

Nu jädrar är jag tillbaka igen, positiva och glada jag.. så gott som!
Humöret har hållt i sig och två saker har varit extra bra - jag har gjort klart spanska presentationen, en rest mindre & kläderna från Nelly har kommit. En topp som jag älskar dock lite stor, och en annan som var så skön men för stor trots att storlekana i det märket skulle vara små enligt alla, var S tok stor för mig. Glad tjej.
Gått ned 2.3 kilo. 8 kilo kvar till målvikten.
Har prao nu nästa vecka och har som liten tävling med mig själv att få bort de två sista kilona från "extra kilona" och gå ned två till - 6 kilo alltså, räknar dock med 5, men hoppas kan man, ;D Så blir alla förvånade när jag står där slank och fin i toppform precis som i höstas. Dock är jag inte klar med målet, men nog fan så snyggare än nu.
Ja, varför jag blev så fånigt glad över hur stora kläderna var trots strlk? Just för att jag är så otroligt, äckligt svullen. Jag har inte hunnit rena min kropp från allt ännu, om man säger så..
Idag är jag så otroligt rolig, jag är lite så som jag inte gillar när andra är, för jag tänker säga det, trots att jag kommer ta tillbaka det sen, men livet är bra. Livet är okej, jag mår bra och det mesta är bara bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: