emeliaeveline

Kräk efter pass

Kategori: Allmänt

Hemma. Ett så förjävla härligt pass avklarat, tänkte träna lite mer styrka utöver det som var med spinningen. Dock slutade det i spya, tyst och stilla. Pytte lite. Så nej.
Nu ska jag bada. Väga mig. Anteckna. Planera morgondagens intag. 1,5 vecka med nutrillet blir det sedan ABC med grönsaker/rotfrukter i starten. Så att jag får i mig dem "bra kalorierna".
Imorse ville K bjuda mig på fika, jag tackade nej och K sa: Bantar du jänta?! Klappade sedan mig på magen och sa; det finns ju ingenting här, VA?!Jo, tyvärr K det finns visst någonting på E´s mage. Men inte länge till ;) Älskar att gå ned i vikt, hatar att ha ångest. Längtar efter att raka mig under armarna, men det gör jag vid ytterligare ett tappat kilo.
PUSS! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: