emeliaeveline

Kvävd av mina egna spyor

Kategori: Allmänt

VAFAN HAR JAG GJORT?!
Ångest utav helvete. Ont i kroppen. Försökt att få upp det, går dock inte. Två stycken små jävla kräkattacker fick jag fram där det kom upp något.
Magen gör fruktansvärt ont, jag kan inte fasta och ikväll har det gått en vecka sedan första failen. Sedan har det bara fortsatt utför. Jag orkar inte. Imorgon blir det en dag med rutin. Från och med då. Tills på måndag. Nu jävlar.
Kan ju upplysa er om att jag mår skit. Inte bara skit som i "Hej jag heter Emelia och är sjuk i huvudet, vissa dagar mer än andra och jag mår oftast väldigt dåligt". Utan skit. Ren jävla skit. Skit dåligt. Åt helvete dåligt. Smärta, värk, sorg, skam, äckel dåligt.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Du har en galnings lyckoönskningar. Jag hoppas att ett monster

    kommer och äter upp vår ångest.

    Kärlek!

    2011-04-01 | 17:54:26
    Bloggadress: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: