emeliaeveline

Sol i väster

Kategori: Allmänt


Måndag - vitt:
frukost: 1/2 äpple
lunch: 1/2 äpple
middag: 1 gurka

Tisdag - gult:
frukost: 1 banan
lunch: 1 banan
middag: 1,2 dl majs

Onsdag:
FASTA

Torsag - orange:
frukost: 1/2 apelsin
lunch: 1/2 apelsin
middag: 1 morot

Fredag - rött:
frukost: 1,5 dl jordgubbar
lunch: 1,5 dl jordgubbar
middag: 1/2 paprika

Lördag - blått och lila:
frukost: 10 blåbär
lunch: 10 blåbär
middag: 10 hallon

Söndag - grönt:
frukost: 1,5 dl vindruvor
lunch: 1,5 dl vindruvor
middag: 2,5 dl sallad

kalorier i veckan: 696

Ska ställa undan vågen och fasta tills på måndag. Önska mig all lycka ni bara kan, för detta lär bli tufft. Sedan börjar Regnbågsdieten på måndag.

Känner att det är dags för att klä på sig nu, ladda med sista glasen cola light. Städa här hemma och plugga järnet. Jag förstår inte hur det ska gå till för jag är trött. Mest i själen, men även rejält sovtrött. Just det, hetsade idag med. Jag är verkligen värdelös.

Jag berättade att jag tycker M är en elak jävla kärring och att min mamma inte ska behöva träffa henne. Läkaren höjde på ögonbrynen och sa att jag var duktig som vågade säga vad jag tycker. Han fick nog en riktig chock, först är jag Emelia som pratar så tyst att han inte hör och knappt säger något, sedan är jag tjejen som säger ifrån. "Det tycker jag iaf var bra!" Höhö. Första bra jag gjort på väldigt länge då. Sån fruktansvärd ångest och det gör så jävla ont. Så fruktansvärt ont.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: