emeliaeveline

Spontan andra halva

Kategori: Allmänt

jag träffade S igår och vi blev spontana vilket slutade med att vi bosatte oss i hennes pappas tomma lägenhet.
Kul. jag skrattade, gapade och skrek. jag var högt och lågt och jag var E utan några matmonster.
igår gick det väldigt fort och jag började med ABC, första riktiga maten som gick att tugga blev ett äpple och en riskaka.
500 kcal igår och likaså idag, än så länge har jag fått i mig 140 kcal idag.
tvätta mig nu, sedan fixa mig - iväg på bio ikväll. länge sedan jag var ut, men nuså. nu klarar jag det. jag mår tillräckligt bra för att vistas bland folk.

det är sol ute idag och A var på krogen igår, jag mådde illa och letade snabbt upp en toa när han berättade. han är så förbannat äldre än mig, det är sjukt. han kan vifta högt med cigarettpaketet, sitta med en öl i handen och härja högt med snus under läppen, medans jag varken får dricka, röka eller snusa, lagligt.

23.45
det kanske bör tilläggas att jag har hysteriskt ont i magen och har legat i sängen och gallskrikit i takt med att tårarna forsat nedför kinderna. jag mår inte bra. jag klarar inte av det här. trodde att jag skulle dö, tror fortfarande det och L sitter hemma med rakbladen. FAN. Fan för allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: