emeliaeveline

Vinter i hjärtat

Kategori: Allmänt

Jag och mitt skatbo med mina okammade trassliga men ytterst fina lockar ska snart bort. Ut på äventyr.
Har sminkat mig grundligt för att dölja min oerhörda blekhet.
Drog på mig samma kläder som jag hade igår, jag orkar inte bry mig. Sprutade på parfym men fick noja över att det inte luktade tillräckligt och att jag luktade skit. Överdrev med ca. 100 ml parfym. Har hysteriskt ont i magen. Helst av allt skulle jag vilja sova vidare. Tror faktiskt att jag kommer spy.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Jag hittade tillbaka till dig och tänker följa din blogg. Jag känner

    också lite igen mig. Förlåt att jag just upprepade ditt meddelande men det är vad jag ville få sagt. Du verkar att vara en fin men plågad själ.

    Jag önskar dig en helt ångestfri dag.

    Nina

    2011-03-29 | 14:24:13
    Bloggadress: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: