emeliaeveline

Jag är tillbaka och ber er att inte döma mig

Kategori: Allmänt



Jag har börjat med ABC. Ånej inte igen tänker ni. Men nu jävlar ska jag klara det! Är inne på dag nummer två och båda har gått bra. Jag ska bli smal, jag ska klara det. Jag kommer fixa detta! Så nu är jag tillbaka, pausen blev kortvarig men nyttig. Skulle fixa med designen och allt gick visst åt helvete.. Hm. Jag grejer det senare.
För övrigt funkar det inte så bra. Jag och fina har bråkat minst 2 stora bråk då han nämde att jag skulle ha det så bra och att han inte orkar. Det löste sig och jag insåg att jag tycker om honom så jävla mycket mer än vad jag trott. Så nu måste jag vara snäll. Aldrig mer supa, aldrig mer vara ett svin!
Jag vet inte varför jag sitter och minns minnen som aldrig var plågsamma då nu som plågsamma. En sjutton år äldre man har granskat min kropp noga, min nakna hud och bett mig att aldrig nämna för någon om vad som sägs eller händer. Känns som om det hora står stämplat i min panna och att jag är dömd till att känna äckel. Det är vidrigt. Inget annat än så jävla vidrigt. Snälla döm mig inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: