emeliaeveline

Jag gjorde inget och delade en flaska vin med anonym i sommarvärmen

Kategori: Allmänt

Först och främst, gaaaah mitt inlägg vill inte visas. För det andra, jag for iväg på äventyr efter att jag skrev det förra inlägget (som fortfarande inte vill visas, hm..) och tja.. jag syndade för sista gången på länge. En halv flaska vin tillsammans med anonym även för er som inte vet vem jag är. Var väl lite väl svinigt måste jag erkänna, för min egna del och för andras del. Inte minst morsans. Ciggen rörde jag dock inte - DUKTIGT!

Denna vecka:

400 kcal
300 kcal
200 kcal
250 kcal
150 kcal
300 kcal
250 kcal


Varför jag lagt så många kalorier imorgon är på grund av hemkunskapen. Vi ska ha buffé så det lär nog behövs att jag drar i lite där om jag inte ska behöva räkna misstag igen. Ska gå in för detta nu, till hundra procent.
Inser nu att jag inte hinner med att planera träningen om jag ska hinna med det jag sa att jag skulle göra. Fyfan vad jag är dum ibland.. bara att skynda då! Vi hörs imorgon och ja.. det där med att jag inte längre vill leva det sitter i - men jag vill inte dö tjock så jag hänger kvar!

 

För dem som trampat på mig.

För de ska jag bevisa att jag klarar mig fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: