emeliaeveline

Some sort of thinspo

Kategori: Dieter, kcalintag m.m.

Frukost: 2 knäckebröd - 80 kcal
Lunch: En halv piggelin, 2 st fulkornsrån och en barnmatsburk - 232 kcal

Totalt 312. Ganska bra. Dock 12 kaloriers övertramp. Men jag går under filosofin: "under tusen kcal och inget hetsätande så dör jag inte". Går dock på diet nu så måste skärpa mig! Men det funkar bättre än vad det gjort på länge länge. Häärligt.
Slutade elva idag, blev en halvdag vilket räddad mig från hk:n. Tjoho! Nu ska jag ut och gå i någon timme, sedan cykla en runda runt sjön, mer vet jag inte om jag orkar.. somnade vid 5 och gick upp tjugo i 7. Smartskaft där.

Tumblr_lfnwrnerp21qg1q9ao1_500_large

Jag måste påminna mig om detta hela tiden.

Därför har jag den som bakrundsbild på mobilen.

Någon sorts thinspo.

 

By the way.. YES bloggen funkar igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: