emeliaeveline

Tillbaka igen - lite äckligare, lite mer motiverad!

Kategori: Allmänt

66.5 kilo. I fredags gick det utför, likså i lördags och idag började jag dagen med en fjärdedels cheesecake med lakritssås. Alltså.. va i helvete?! Med andra ord är jag tillbaka på samma vikt som förra söndagen. Lär även tilläggas att det inte slutade vid cheesecaken..
Ner 2.5 kilo, upp 2.5 kilo. Kul va?!

Jag ska räkna på dagarna, bestämma hur mycket jag ska träna varje dag och hoppa av ABC-dieten. Mina snedsteg går inte längre att rätta till längre. Trist..! Till skolavslutningen vill jag väga 60. Så jag lär lägga i en högre växel och ge allt jag har. Är dock så jävla rädd för helgerna, men får fundera ut en lösning på det. Inga fler misstag, nu jävlar ska jag bli lika duktig som förut!

Återkommer senare ikväll då jag har mer tid. Lär renskriva min uppsats i svenska och städa här hemma.
Sen kommer jag tillbaka med mitt schema, min nya väg ned till drömvikten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: