emeliaeveline

Ett steg i taket, ett steg i rätt riktning

Kategori: Allmänt

Ni börjar bli fler! Men ni gillar mig inte? Ni som läser alltså. Ni är så tysta så.. hm, tråkigt. Men jag gillar er iaf! ;D

Jag tänkte ta ett stort steg och berätta för er hur mycket jag väger, dock säger jag inte längden ännu, känner mig för feg för det. Jag pratar aldrig om min vikt! Den som vet hur mycket jag väger är min mamma som jag brukar skrika glädjetjut till då jag gått ned kilon. Men nu tar jag steget att berätta för er även. Även om jag är anonym och ni inte vet min längd så är det stort. Hm.. jävla långt detta blev. Jaja.. JAg väger alltså för tillfället... ehum.. 64.7 kilo. Sådära! Nu var steget taget och ni vet. Men neråt ska det! Äcklig vikt förresten, grotesk, förut gick jag aldrig över 63, låg GANSKA jämnt vid 60/61. Dock var jag inte nöjd då heller.

Förutom tatueringen så vill jag pierca naveln.

Det är ett riktigt sådant där "smal-mål".

Inte fan är det fint med en navelpiercing på en fet person?! Nä!

Så vid 55 ska det piercas navel.

Jag får kämpa på uta' fan alltså. Kul.. faktiskt.

Jag bara ska lyckas denna gången, jag ska lyckas med att bli smal. Motiverad som fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: